Följ Valuation Företagsvärderingar

Pressmeddelanden 3 träffar

Värdebarometern 2017 Västra Götalands län

Pressmeddelanden   •   Sep 27, 2017 12:04 CEST

Värdet på små- och medelstora företag i Västra Götalands län ökade under 2016 med 6,8 procent, visar Valuations Värdebarometer. Länets hamnar därmed på 9:e plats när värdetillväxten i de olika regionerna i landet jämförs. I genomsnitt ökade värdet på Sveriges små- och medelstora företag i undersökningen med 5,6 procent under förra året till totalt 655 miljarder kronor.

Värdebarometern Q1-2017 Västra Götalands län

Pressmeddelanden   •   Mar 30, 2017 11:54 CEST

Värdet på små- och medelstora företag i Västra Götalands län ökade under 2016 med 4,1 procent, visar Valuations Värdebarometer. Länets hamnar därmed på 18:e plats när värdetillväxten i de olika regionerna i landet jämförs. I genomsnitt ökade värdet på Sveriges små- och medelstora företag i undersökningen med 6,3 procent under förra året till totalt 207 miljarder kronor.

Värdebarometern 2015 Västra Götalands län

Pressmeddelanden   •   Nov 04, 2016 17:00 CET

Värdet på små- och medelstora företag i Västra Götalands län ökade under 2015 med 7,2 procent, visar Valuations Värdebarometer. Länet hamnar därmed på 9:e plats när värdetillväxten i de olika regionerna i landet jämförs. I genomsnitt ökade värdet på Sveriges små- och medelstora företag i undersökningen med 7,1 procent under förra året till totalt 6,4 miljarder kronor.

Dokument Visa alla 49 träffar